WOW Kad Sim Ajaib

Bismillah dan Assalamualaikum wbt...


Adakah anda pengguna telefon bimbit?

Jika 'Ya'; Berapa yang anda peruntukkan untuk membayar bil atau tambah nilai telefon bimbit anda setiap bulan? RM30? RM50? RM100? Atau lebih?

Sangat RUGI kalau sekadar bayar bil atau tambah nilai tetapi hanya boleh membuat panggilan, bermesej dan berinternet sahaja. 


Sebenarnya kita boleh dapat lebih daripada itu dengan hanya menggunakan telefon bimbit. Di sini saya ingin memperkenalkan kepada anda satu simkad telefon yang amat ajaib.......

...namanya simkad ToneExcel. Simkad yang mempunyai terlalu banyak kebaikkan berbanding dengan apa jua simkad yang ada didunia sekarang ini. 


Langkah Pertama...
Mari tonton video pendek testimoni peserta program yang telah berjaya. Durasinya sekejap saja tapi sangat MEMBAKAR SEMANGAT inshaAllah.



ToneExcel di TV3



Langkah kedua...
Jadilah pengguna telefon bimbit yang bijak dengan menukar kad sim anda kepada WOW Kad Sim Toneexcel. Tukar kad sim sahaja, Jika anda sayang sangat dengan nombor telefon yang lama, nombor itu masih boleh dikekalkan semasa pendaftaran WOW kad sim anda. Jika hendak menggunakan nombor baru pun boleh. Jika hendak jadikan talian telefon kedua pun boleh.


Apa kelebihan menggunakan Wow Kad Sim Toneexcel ini?

Sangat banyak kelebihannya.....


 
Memang sangat banyak kelebihannya berbanding telco lain.. 
Ada SEPULUH kelebihan.


Apa yang menarik? Jika anda tambah nilai (top up) RM30, anda akan dapat data internet PERCUMA 1GB sebulan. Jika anda tambah nilai RM50, anda akan dapat masa panggilan tambahan PERCUMA RM20. Memang menarik. Setiap kali anda tambah nilai, anda akan dibayar sehingga 7 peratus terus ke akaun bank  anda. Bukan itu saja, setiap kali anda tambah nilai anda akan mendapat nilai mata (points). Contohnya, jika anda tambah nilai sebanyak RM10, anda akan mendapat 10 nilai mata. Anda boleh menggunakan nilai mata terkumpul ini untuk menuntut telefon bimbit terpilih, tiket kapal terbang AirAsia dan lain-lain GIVEAWAY menarik di TUNETALK



BERAPA MODAL MENYERTAI PROGRAM INI?

Hanya serendah RM90 sahaja. Ianya sekali seumur hidup. RM90 ini adalah untuk mendapatkan pek permulaan WOW Kad Sim ini. Setiap pek permulaan, anda dibekalkan dengan RM30 masa panggilan percuma, Data Internet 1GB PERCUMA. Memang menarik kan......Modal hanya serendah RM90 saja. Tiada modal serendah ini dalam mana-mana bisnes di luar sana, Saya berani kata...memang TIADA.




Langkah ketiga...
Promosikan WOW Kad Sim ini kepada ahli keluarga anda dan kenalan anda. Makin ramai anda promosi dan mereka menggunakan kad ini, makin banyak ganjaran yang anda akan dapat. 





Apakah ganjaran tersebut?
Anda akan mendapat komisen RM20 bagi setiap ahli baru yang anda berjaya perkenalkan. Setiap kali mereka tambah nilai, anda akan dibayar komisen sehingga 26 peratus. Makin ramai yang anda berjaya perkenalkan, maka makin ramai yang akan tambah nilai, seterusnya makin banyaklah komisen yang anda akan dapat. Memang WOW untuk mereka yang ingin menambah pendapatan dan mengubah ekonomi keluarga. Daftar SINI


Ia adalah pendapatan pasif. Anda tidak perlu mengingatkan mereka untuk tambah nilai, Selagi mereka menggunakan telefon bimbit,  mereka  akan tetap tambah nilai. Selagi mereka tambah nilai, selagi itulah anda akan menerima komisen terus ke akaun bank anda. Di manakah mereka akan tambah nilai?


Jangan risau. Kita tidak menjual tambah nilai. Kita hanya menjual WOW Kad Sim Toneexcel ini saja. Mereka akan tambah nilai di tempat yang biasa mereka tambah nilai. Mudahkan? Kerja sekali. Untung berkali-kali.  Daftar DI SINI



ANDA AKAN DAPAT DUIT BANYAK 
TANPA HENTI WALAUPUN DUDUK DI RUMAH SAHAJA.





Dipayungi oleh syarikat yang kukuh. 
Alhamdulillah tidak pernah mungkir untuk membayar komisen 
kepada usahawan-usahawan ToneExcel.



Mari kita baca kisah mereka, bagaimana komisen yang sen-sen ini menambah nilai hidup mereka...




Shukeri Mohamed. Menjalankan bisnes ToneExcel bermula 2010 sehingga 2011 sahaja. Selepas itu beliau diserang sakit buah pinggang. Sekarang hanya mampu berkerusi roda. Selepas 2011 dia langsung tidak mampu menjalankan apa-apa bisnes lagi. Tiada pencen, tiada insuran yang mahu menanggung kehidupan beliau. Syukur, didalam Tone Excel ini ada pasif income. Selama 4 tahun, setiap bulan, sehingga ke hari ini, beliau masih menerima komisyen dari Tone Excel dalam lingkungan RM4,000 sebulan. Kata beliau yang saya ingat sehingga kehari ini " Kalau saya mati hari ini pun saya dah tak kesah, saya tahu pencen dari Tone Excel tetap boleh diwarisi oleh keluarga saya, walau pun saya dah tiada lagi".



Hamka Marsaling. Tinggal di Kota Kinabalu. Dulu bekerja sebagai office boy dengan pendapatan sekitar RM1,200 sebulan. Pada tahun 2012 dia menyertai ToneExcel dan menggerakkannya dengan cara offline dan online. Facebook merupakan tempat utama beliau beriklan. 3 tahun berlalu, usaha membuahkan hasil. Hari ini dengan pendapatan sekitar RM70,000 setiap bulan, hidupnya berubah 360 darjah. Tidak bekerja lagi, berkahwin dan mempunyai 2 orang anak. Beli BMW 3-Series dan beberapa buah rumah juga secara CASH, 100% dari komisyen ToneExcel.





Gadis ini bernama Rosanne Goh. Tinggal di Johor Baharu. Dulu bekerja di kedai handphone sebagai juru jual dan McDonald dengan pendapatan sekitar RM2,000 sebulan. Tiga tahun dia menggunakan 100% promosi ToneExcel melalui Facebook, sekarang ini dia menikmati pendapatan sekitar RM100,000 sebulan. Sudah tidak bekerja lagi, tetapi masih menggunakan teknik ini sehingga ke hari ini. Mungkin anda sukar ingin percaya, sebenarnya beliau sendiri masih tak percaya yang sekarang ini dia sudah hampir bergelar JUTAWAN ONLINE.




Dia bernama Sulaiman Ismail. Dulu bekerja di ADK (Anti Dadah Kebangsaan). Mula melakukan bisnes ToneExcel pada tahun 2013 menggunakan Teknik promosi di Facebook. Masa begitu pantas berlalu. Usaha beliau tidak sia-sia. Sekarang ini, dengan pendapatan melebihi RM50,000 setiap bulan. Orang yang tidak sombong dan merendah diri. Sudah pun berhenti kerja sepenuhnya, dan masih lagi pengguna setiap Teknik Online sehingga ke hari ini.



Zulkifly Hasidin. Menjalankan bisnes ToneExcel 4 tahun yang lalu. Pada awal tahun 2015 ujian Tuhan menduga beliau dengan penyakit stroke, dan hanya mampu berkerusi roda sahaja ketika ini. Tidak mampu bekerja lagi d imana beliau merupakan bekas pengurus pusat jualan kenderaan. Sempat beberapa tahun mempromosikan bisnes ini. Bila sakit menyerang, maka beliau tidak dapat bekerja, maka gaji pun hilang, pencen sudah tentu tiada, tetapi beliau bersyukur nikmat Tuhan yang tidak disangka-sangka, Tone Excel tidak pernah melupakan beliau, tidak pernah lupa membayar komisyen yang menghampiri RM20,000 sebulan sehingga ke hari ini. Semua bermula 4 tahun lalu beliau menyediakan payung sebelum hujan. Menjalankan bisnes ToneExcel ketika masih sihat, dan ini merupakan rezeki dari sumber yang tidak disangka-sangka. 


Apa tunggu lagi?



Sama-samalah kita menjadi pengguna yang bijak.
Anda boleh TERUS belajar secara PERCUMA hanya dengan KLIK DISINI 


JOM! Tambah pendapatan bersama Toneexcel.


Langkah Permulaan
Hubungi Cikgu Gloria 013-8371409 









Admin :
WOW Kad Sim Toneexcel tidak sama dengan Kad Sim Tunetalk yang dijual di kedai-kedai telco di luar sana. WOW Kad Sim hanya dijual oleh ahli yang berdaftar seperti saya.Warganegara asing yang memiliki passport juga boleh menyertai program ini. 

Kemaskini:
Bermula Mac 2016 harga pek permulaan ToneExcel selepas GST adalah RM98.60. 

Nikmati banyak hadiah PERCUMA mendaftar sebagai usahawan ToneExcel di KEDAIGLORIA


Ulasan

  1. Balasan
    1. Hihihi...toneexcel ni guna line celcom sha. Top up guna top up tunetalk. So d mana ada line celcom, di situ ada line tunetalk.

      Padam

Catat Ulasan

BACAAN POPULAR

Pesanan Buat Semua Pelajarku

Kod Makanan E471, E472 - Halal atau Haram?

BAHAYA POLISTERIN: Tolong Berhati-hati

SAPS Memang Lembab! Tensionnya.

Jumpa di FACEBOOK