Rabu, 20 Ogos 2014

Aku dah ada kedai



Alhamdulillah.....
aku dah ada kedai.
Tema kedaiku ini...Bijak. Cantik. Sihat.

Sebenarnya kedai ini telah lama beroperasi...
Iaitu sejak akhir tahun 2010
Dahulu aku hanya menjual buku2 dan novel2 islamik. 
tetapi sekarang...
 kedai ini akan menawarkan anda dengan lebih banyak pilihan
InshaALLAH...



Ini antara barang-barang terbaikkk yg dijual di kedai aku...


Pelbagai wangian jenama antarabangsa
pada harga 20-40% LEBIH MURAH
 daripada harga pasaran



Pelbagai barangan penjagaan kesihatan dan kecantikan
InshaALLAH 99.9% puas hati pada harga yg sangat berpatutan




Anggun dan bergaya dengan..
Zara shawl sateen + chiffon original.
Lebar : 28 inci
Panjang : 1.75 meter
RM35 + Free Pos
InshaALLAH ada pilihan lain lagi...



Kurung peplum
Lycra saiz L
RM150 + Free Pos

dan banyakkkk lagiiiiii.....


Aku belum lagi seorang usahawanita berjaya.
 Cuma cikgu sekolah yg biasa2 saja
Cikgu sekolah yg sedang berusaha mencari pendapatan sampingan. 
Berbekalkan minat. 
InshaAllah boleh berkongsi kebaikan produk dengan kekawan semua
...+  menambah ilmu + menambah pendapatan.


Kedai ini kedai atas talian  / online.
Lebih mudah. Tak perlu pening2 fikir.
 Tak perlu bayar sewa tapak.
Tak perlu simpan stok banyak2.
Cuma bayar bil eletrik dan bil internet saja.

Mudahkan....:-)


 Dulu namanya Gloria's BookStore...
Sekarang dah ditukar kepada Kedai Gloria.


Kekawan jemput2lah like dan singgah yea:-) 
Macam2 ada...sesuai dgn temanya : 
Bijak. Cantik. Sihat. InshaALLAH.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...