Selasa, 16 April 2013

Rahsia Awet Mudaku : Part I


Selepas dua hari melahirkan anak ke-3 pada Disember 2011

Doktor : Kenapa puan nampak muda ya?
(Selepas melihat umur aku di kad nama yg digantung di kepala katil)


Seorang guru baru berumur 40 tahun berkenalan dengan aku di bilik guru pada Mac 2013

Guru baru : Awak mesti masih sangat muda?
Aku : Saya hanya dua tahun lebih muda daripada awak.
Guru baru : Wow...saya fikir umur awak akhir 20an...seperti 27 atau 28 tahun.
Guru baru : Apa rahsia awak ya?


Rahsia aku....?

Jeng...jeng....jengggg.....




in shaa ALLAH 




Testimoni sebelum dan selepas penggunaan Bio Ever
Kredit AnnaSurie




Mana gambar aku? Mana testimoni aku?

Aku ni pemalu sikit...Kalau tak kisah, followlah aku di instagram @ add me di Muka Buku...heee:)

Sesiapa yg berminat hendak mencuba Bio Ever ini... silalah sms @ call   013-8371409...bercakap dengan Gloria Abdullah;-)


(Penghantaran secara pos diterima dan dialu-alukan)





Admin :
Tak cantik tak apa...yg penting sihat dan awet muda :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...